嘉湖山莊448呎凶宅售$468萬 網民:係相度有種好陰深既感覺

嘉湖山莊448呎凶宅售$468萬  網民:係相度有種好陰深既感覺

本港樓價持續高企,連續11年蟬聯全球最難負擔房地產市場,市民不吃不喝20.7年才能「上車」。不過,若大家不擔心風水及不相信靈異事件的話,普遍凶宅的售價會較一般樓價便宜。近日網上傳出一個凶宅放盤,天水圍嘉湖山莊一個 448 呎的單位放售,售價為 $468 萬,業主更標明已打齋及已裝修大翻新。不過,大批網民看過該單位的相片後,紛紛留言批評,更有網民留言「凶宅都成萬蚊呎?」

近日在多個放售樓盤的Facebook群組及財經討論區出現一則放盤帖子引起熱烈討論,一名疑似業主或經紀的網民表示「凶宅放售,$468萬,嘉湖山莊中層448呎2房,適合有宗教信仰、陽氣旺盛人士。」,並附上該單位圖片供網民參考。業主表示「已請師傅到場處理風水、已用 30 萬裝修大翻新,已完成打齋」。

儘管業主已經表明完成打齋及已裝修大翻新,大批網民留言表達售價仍然過高及不安:「天水圍凶宅都要成萬蚊呎,講笑咋?」、「睇相都覺有嘢!好凶啊」、「我諗減到去 250 萬會有好多人入手」、「呢間嘢3球左右就諗下」、「係咪打多咗個 0」、「唔知點解,係相度有種好陰深既感覺」、「睇到廁所唔知點解有寒咗一下」、「望到啲相好唔舒服,點不知,望到兇宅個價錢仲唔舒服」、「夏天唔使開冷氣咪幾好」、「裝左30萬唔包廁所?」。

如果想收到更多財經資訊,請追蹤+01資訊網 Facebook專頁